Dr Tijana Ičin

endokrinolog

2019-03-05T18:14:11+01:00

Izuzetno perspektivan lekar, koju je prof. dr Ljiljana Todorović Đilas prepoznala kao vrhunskog internistu i uključila u svoj tim. Svoje znanje obogatila je radeći na Klinici za endokrinologiju, dijabetes i bolesti metabolizma KC Vojvodine, a docent je na Medicinskom fakultetu Univerziteta u Novom Sadu na Katedri za internu medicinu. Objavila je na desetine stručnih i naučnih radova i učestvovala na domaćim i stranim kongresima. Posebno se ističu njena stručna usavršavanja: IOF kurs za osteoporozu i UZ kurs štitaste žlezde u Italiji.

USLUGE:

• Specijalistički pregled endokrinologa

• Kontrolni internistički pregled

• UZ štitaste žlezde

• Punkcija štitaste žlezde

• Prvi pregled i UZ štitaste žlezde

Saveti iz ordinacije

Pedijatrija – NOVO

Zahvaljujući vašem poverenju, Poliklinika Consilium je od danas proširila svoje polje delovanja i na PEDIJATRIJU. Pacijenti koji nam godinama ukazuju poverenje potražili su od nas rešenje i za svoju decu, tako da smo okupili tim lekara pedijatara sa različitim subspecijalnostima...

Gastroenterologija

BOLESTI GASTRODUODENUMA, ULKUSNA BOLEST ŽELČUCA ILI DVANAESTOPALIČNOG CREVA spada u najčešće bolesti, karakteriše se bolom odmah posle jela kod ulkusa želuca, a bolom na prazan stomak i noću kod ulkusa duodenuma, mokom, povraćenjem. Bolesti creva su najčešće zapaljenkske bolesti koje se manifestuju prolivima, u kojim se vide primese sluzi, krvi, gnoja.BOLESTI GASTRODUODENUMA, ULKUSNA BOLEST ŽELČUCA ILI DVANAESTOPALIČNOG CREVA spada u najčešće bolesti, karakteriše se bolom odmah posle jela kod ulkusa želuca, a bolom na prazan stomak i noću kod ulkusa duodenuma, mokom, povraćenjem. Bolesti creva su najčešće zapaljenkske bolesti koje se manifestuju prolivima, u kojim se vide primese sluzi, krvi, gnoja.

Poremećaj rada štitaste žlezde

Kod kojih osoba se javlja poremećaj štitne žlezde? Koji su simptomi i koje su rizične grupe? Piše: Prof.dr Ljiljana Todrović-Đilas- internista endokrinolog Osobe sa pozitivnom anamnezom su osobe koje među bližim srodnicima imaju osobe sa poremećajem rada štitne žlezde. Osobe koje žive na području sa deficitom joda. Osobe koje su imale prekomernu upotrebu joda, bilo kroz tretman nekim lekovima ili tretman kontrastnim sredstvima za snimanje u radiologiji ili izlaganju dezinfekcionim sredstvima.