Prim. dr Jevrosima Ziramov

Ginekolog

2018-10-16T22:57:18+02:00

Dr Jevrosima Ziramov je jedan od najboljih dijagnostičara grlića materice u Srbiji. Više od 50 godina je u medicini i stekla je ogromno iskustvo radeći na Institutu za onkologiju u Sremskoj Kamenici (tada je završila i poslediplomsko usavršavanje iz ginekološke onkologije), a kasnije i  kao načelnik ginekološke službe u Vojnoj bolnici u Novom Sadu. Obučila je i pripremila brojne mlade ginekologe. Objavila je 30-ak stručnih radova u ginekološkim časopisima i stekla zvanje primarijusa. Nagrađena je diplomom i zahvalnicom Srpskog lekarskog društva i Cvijićevom medaljom za doprinos stručnom radu.

USLUGE:

• Ginekološki pregled

• Kolposkopija

• Hormonska kontracepcija, hormonska supstitucija, stavljanje spirale

• Termokoagulacija – skidanje kondiloma

• UZ pregled i ekspertni UZ

• Praćenje i vođenje trudnoće

• Incizija Bartolinijeve žlezde – punkcija

• Citoskriner – citologija Papa testa

• Polipektomija

Saveti iz ordinacije

Genitalni herpes

By |

Poslednjih godina infekcije izazvane herpes virusom kao i ostale koje se prenose polnim putem su u naglom porastu. Vrlo neprijatno i mučno stanje, nastaje kada dođe do infekcije genitalnih organa herpes virusom. Herpes virus spada u DNK viruse i postoji Herpes simpex virus tip 1 i Herpes simplex virus tip 2. Infekcije genitalnih organa su češće izazvane Herpes simplex virusom tip 2.