Dr Irena Bujas

Ginekolog

2019-04-28T10:48:07+02:00

Pored toga što je sjajan ginekolog akušer, dr Bujas je odličan stručnjak za lečenje bračnog steriliteta, za šta je i postala subspecijalista steriliteta i fertiliteta. Prati razvoj reproduktivne medicine, član je najuspešnijeg tima za VTO sa naših teritorija, a usavršava se po svetskim standardima i prisustvom na međunarodnim kongresima. Svoje bogato iskustvo razvija i stiče radeći na Klinici za ginekologiju i akušerstvo KCV.

USLUGE:

• Ginekološki pregled i ultrazvuk

• Ekspertni UZ i pregled

• Konsultacije za sterilitet

• CTG

• Kolposkopija i biopsija

• Folikulometrija i polipektomija

• Punkcija Bartolinijeve žlezde i skidanje kondiloma

Saveti iz ordinacije

STERILITET – najvažniji pregledi

Verovatno u vašoj okolini znate neki par koji pokušava ili je pokušao da dobije dete postupkom vantelesne oplodnje ili ste i sami pomislili da je to način. Međutim na sreću to nije jedini način, jer ukoliko se otkrije i izleči uzrok neplodnosti, postoje i metode da se i prirodnim putem ili bar, da se tako izrazim, “prirodnije“ dođe do željene trudnoće.

Genitalni herpes

Poslednjih godina infekcije izazvane herpes virusom kao i ostale koje se prenose polnim putem su u naglom porastu. Vrlo neprijatno i mučno stanje, nastaje kada dođe do infekcije genitalnih organa herpes virusom. Herpes virus spada u DNK viruse i postoji Herpes simpex virus tip 1 i Herpes simplex virus tip 2. Infekcije genitalnih organa su češće izazvane Herpes simplex virusom tip 2.