Prof. dr Ljiljana Todorović Đilas

Endokrinolog

2019-03-05T18:12:55+02:00

Direktorka Consiliuma i redovni profesor Medicinskog fakulteta u penziji, dr Đilas je jedan od vodećih stručnjaka endokrinologije u zemlji. U medicini je skoro 50 godina, a kao endokrinolog radila je punih 35 godina na Klinici za endokrinologiju KC Vojvodine. Autor je i koator većeg broja stručnih i naučnih radova, knjiga i monografija. Mentor je većeg broja magistarskih i doktorskih radova, kao i specijalizacija. Bavi se kompletnom endokrinologijom, dijabetologijom, poremećajima metabolizma lipida uz dominantni praktični prioritet oboljenjima štitaste žlezde.

USLUGE:

• Prvi pregled i UZ štitaste žlezde

• UZ štitaste žlezde

• Punkcija štitaste žlezde

• Specijalistički pregled endokrinologa

• Kontrolni internistički pregled

Saveti iz ordinacije

Gastroenterologija

BOLESTI GASTRODUODENUMA, ULKUSNA BOLEST ŽELČUCA ILI DVANAESTOPALIČNOG CREVA spada u najčešće bolesti, karakteriše se bolom odmah posle jela kod ulkusa želuca, a bolom na prazan stomak i noću kod ulkusa duodenuma, mokom, povraćenjem. Bolesti creva su najčešće zapaljenkske bolesti koje se manifestuju prolivima, u kojim se vide primese sluzi, krvi, gnoja.BOLESTI GASTRODUODENUMA, ULKUSNA BOLEST ŽELČUCA ILI DVANAESTOPALIČNOG CREVA spada u najčešće bolesti, karakteriše se bolom odmah posle jela kod ulkusa želuca, a bolom na prazan stomak i noću kod ulkusa duodenuma, mokom, povraćenjem. Bolesti creva su najčešće zapaljenkske bolesti koje se manifestuju prolivima, u kojim se vide primese sluzi, krvi, gnoja.