Prim. dr Dragan Zečević

Kardiolog

2019-08-06T11:15:04+02:00

Svestrani i vrsni kardiolog, angažovan ne samo u Srbiji, već i u regionu. Iskustvo je sticao na Klinici za kardiovaskularnu hirurgiju Instituta za kardiovaskularne bolesti u Sremskoj Kamenici, radeći kao načelnik Odeljenja za preoperativnu dijagnostiku, zatim u Zavodu za zdravstvenu zaštitu radnika »Železnice Srbije« u Novom Sadu kao načelnik Specijalističko-konsultativne službe, u Internacionalom centru za kardiovaskularne bolesti MC Medicor na odeljenju za kardiovaskularnu hirurgiju u Sloveniji, a radi i kao docent na Fakultetu zdravstvenih studija Univerziteta «Bijeljina».

USLUGE:

• Specijalistički pregled

• Prvi pregled, EHO srca i EKG

• Kontrolni pregled

• Holter ritma i pritiska

Saveti iz ordinacije

Šmitov sindrom – pozitivna iskustva naših pacijenata

Glavna opasnost ove bolesti je što napreduje vrlo sporo i postepeno pa se mnogi naviknu na život sa simptomima i ne primete bolest. Zbog toga je i ispoljavanje Šmitovog sindroma veoma sporo, a često se otkriva slučajno, na rutinskom pregledu. Najčešći simptomi su: umor, tromost, bezvoljnost, uvećanje kilaže uprkos smanjenom apetitu, zatim promene krvnog pritiska ili srčanog ritma, hronični proliv, mučnina i povraćanje ili gubitak apetita koji rezultira mršavljenjem, hiperpigmentacija, odnosno tamnija koža na nekim područjima, koža ponekad može izgledati šareno, bledilo, ekstremna slabost, umor i sporo, tromo kretanje, lezije u ustima odnosno na unutrašnjoj strani obraza, povećana želja za solju