Dr Bojan Vuković

2019-03-05T18:28:43+01:00

Bogato iskustvo stiče radeći na Klinici za endokrinologiju, dijabetes i bolesti metabolizma Kliničkog centra Vojvodine, a angažovan je i kao saradnik i asistent u praktičnom izvođenju nastave iz predmeta interna medicina na Medicinskom fakultetu u Novom Sadu za studije na srpskom i engleskom jeziku. Ima više objavljenih naučnih radova iz oblasti dijabetesa i endokrinologije. Autor je i koautor u više stručnih i naučnih publikacija. Član je Evropskog društva endokrinologa.

USLUGE:

• Specijalistički pregled endokrinologa

• Kontrolni internistički pregled

• UZ štitaste žlezde

• Punkcija štitaste žlezde

• Prvi pregled i UZ štitaste žlezde

Saveti iz ordinacije

Kako održavati šećer u normalnim granicama

By |

Dugotrajno povišen nivo šećera u krvi (glukoze) uzrokuje oštećenja ćelija, u prvom redu malih i velikih krvnih sudova. Usled toga dolazi do oštećenja funkcije važnih organa. Najćešće su zahvaćeni oči, srce, bubrezi, mozak. Samokontrolom se obično meri šećer pre uzimanja bilo kakve hrane ili lekova, 2 sata posle jela i posle terapije i 15 minuta nakon fizičke aktivnosti (da bi se proverilo kako terapija i fizička aktivnost utiču na nivo šećera u krvi).

Kardiologija

By |

BOLESTI SRCA I KRVIH SUDOVA spadaju u najčešće internističke bolesti.
Hipertenzija je porast krvnog pritiska, može biti familijarna, ali i uzrokovana oštećenjem srca i krvih sudova. Udružene sa porastom lipida je najznačajniji faktor rizika za infarkt srca. BOLESTI SRCA I KRVIH SUDOVA spadaju u najčešće internističke bolesti.